Navegant per la xarxa he trobat un blog anomenat “Actualidad Pedagógica”
on trobem una interessant entrada sota el títol de “cómo ser un mal professor II: 10 sencillos pasos para bajar la confianza de los alumnos”
Ara que amb pinces ens acostem a
final de curs i on malauradament hi ha mestres que passen un mal moment perquè s’estan
inventant notes finals de cicle del nou decret d’avaluació del juny del 2016,
sembla una bona idea autoavaluar-nos una mica en funció d’aquells senzills
passos per ser mal docent. Jo ja ho he fet, però l’autoavaluació és secreta ;)
-utilitza la competitivitat com a
eina fonamental d’aprenentatge.
-exposa públicament els fracassos.
-genera por a equivocar-se.
-dona més importància al resultat
que a l’actitud.
-avalua el coneixement no el
procés de millora.
-etiqueta a l’alumnat.
-utilitza el càstig per reduir
conductes no desitjades.
-atribueix els mals resultats a
la manca d’interès de l’alumnat.
-prioritza l’ordre al gaudir a l’aula.
-no siguis massa proper a l’alumnat.
...
David Sánchez Sánchez
No hay comentarios:
Publicar un comentario